Sunday 26 June 2011

Taman Tasik Perdana :)

Weh , semalam aku pergi Taman Tasik Perdana. Time mak aku tengah parking , aku dalam kereta jugak masa tu , aku pandang belakang ada 1 kereta datang. Dia parking sebelah kereta aku je. Pastu , aku time tu agak sombong xD Haha , then ada 2 orang laki keluar dari kereta tu. Haa , pastu aku jalan2 dulu kat taman tu , aku dok tangkap2 gambar dengan kakak aku. Pastu aku nak buat chartwheel *taktahu eja* and nak menari , haha. Pastu aku check ah ada orang tak pastu ada 2 orang laki tu. Dia dok tengok apa pun aku taktahu , tapi arah dia pandang tu ada aku jugak. Pastu dorang dah belah aku pun buat ah and aku menari jugak. Pastu dah lama , aku pergi kat tempat budak2 main , aku pun main jugak , ahhahahaha macam budak2 je aku ni :D Pastu dah penat , aku ajak mak aku balik. Okay , pergi kat kereta tapi mak aku nak bawak adik aku yang kecik tu pergi tandas. Aku duduk dalam kereta dengan adik laki aku yang annoying -.- xD Pastu aku tengok kat sebelah ada lagi 2 orang laki tu. Then tetiba kakak aku call suruh pergi kat dia sebab nak beli air. Pastu aku pergi lah. Tengah2 kitaorang beli air , ada 2 orang laki , pekerja kat situ , mengorat kitaorang , serious macam babi then dah bayar semua , pergi lah kat kereta. Pastu mak aku cari aku , dia call pastu aku keluar ah sekejap dari kereta pastu ada sorang budak laki yang parking sebelah kereta aku tu , dia pandang aku pastu dia cakap ' BYE :) ' YA ALLAH ! Kau comel doh :( pastu aku senyum je lah. Menyesal betul aku jadi sombong xD Haha , pastu laki tu pergi ah beli air. pastu aku pergi kat mak aku , dia jalan sebelah aku je weh tapi jauh ah sikit nanti kang mak aku marah xD Pastu aku dengan mak aku masuk dalam kereta. Lepak2 sekejap dalam kereta. Pastu laki tu datang , dia nak pergi kat kereta dia , time dia tengah jalan tu dia pandang aku dia senyum. awwwh :D pastu dia masuk dalam kereta , pastu dia nak balik dah :( masa dia dalam kereta tu , dia lambai aku weh. YA ALLAH ! im in love with him :( Harap2 , next week pergi sana and jumpa dia lagi. AMIN :) Nak jumpa kauuuuu ! :D Hehe , aku dah suka dia weh. Dia comellll :D haha , kbye , xx :).

No comments:

Post a Comment